Greenflor locatiewijziging – Frequently Asked Questions

Vanaf 1 september 2024 gaan voor Greenflor B.V. de activiteiten van de huidige locaties Aalsmeer en Rijnsburg volledig plaatsvinden vanuit Aalsmeer. Deze strategische stap zorgt ervoor dat het  assortiment van beide vestigingen volledig én uniform (online) beschikbaar komt voor alle klanten. Bovendien zorgt deze samenvoeging voor een efficiëntere organisatiestructuur en nóg meer commerciële synergie, waarmee klanten hun voordeel kunnen doen in onder andere prijsstelling en beschikbare niche- en seizoenproducten.

Lees hieronder wat dit voor jou betekent.

1. Verkoop

  • Welke mogelijkheden zijn er straks om te winkelen?

Uiteraard blijft winkelen in onze webshop de beste keuze, hier vind je ons complete assortiment en de scherpste (staffel-)prijzen. We werken op dit moment aan een nieuwe webshop waarin de assortimenten van Rijnsburg en Aalsmeer gecombineerd worden. Dat betekent meer keuze voor jou als klant.

Daarnaast is winkelen in onze cash & carry nog steeds mogelijk, alleen is de locatie veranderd in (enkel) Aalsmeer. Hier vind je ons complete assortiment en helpt ons verkoopteam je graag op weg. Ons adres is Legmeerdijk 313, Locatie 009.25, 1430 BA Aalsmeer. De openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 04:00 tot 14:00 uur.

Uiteraard blijven we ook beschikbaar via telefoon en WhatsApp.

  • Kan ik nog wel last minute orders plaatsen?

De deadline voor bestellen met levering op dezelfde dag op één van de 3 Royal Flora Holland veilingen is 11:00 uur, daarna is de doorlooptijd zoals je van ons gewend bent maximaal 2 uur. Neem voor vragen over de mogelijkheden van spoedbestellingen contact op met jouw vaste contactpersoon.

  • Hoe kan ik de kwaliteit van de bloemen beoordelen als jullie niet meer in Rijnsburg zitten?

Wij staan garant voor de beste kwaliteit bloemen, groen en decoratieartikelen. Mocht je zelf de kleuren en geuren van ons assortiment fysiek willen beoordelen, ben je uiteraard altijd welkom in onze cash & carry in Aalsmeer. De koffie staat klaar!

2. Ophalen/Leveren

  • Hoe zit het met de bezorging of het ophalen van mijn online bestelling?

We blijven zoals je van ons gewend bent leveren binnen de 3 locaties van Royal Flora Holland; namelijk de veilingen van Aalsmeer, Rijnsburg en Naaldwijk. Je bestelling wordt op jouw locatie geleverd.

3. Contact

  • Met wie kan ik contact opnemen wanneer de kwaliteit van mijn bestelling niet goed is of de levering niet klopt?

Neem bij vragen of feedback over jouw bestelling contact op met je vaste contactpersoon of accountmanager. Samen kijken we naar een oplossing.

  • Blijft mijn vaste contactpersoon of accountmanager hetzelfde?

Jazeker, onze service en contactpersonen blijven hetzelfde.

4. Algemeen

  • De Rijnsburgse veiling is een belangrijke bloemenhub, waarom heeft Greenflor gekozen voor deze stap?

De sierteeltbranche consolideert in een rap tempo, veel bedrijven bundelen dus de krachten. Ook voor Greenflor is dit een logische en noodzakelijke volgende stap. We verwachten meer commerciële kansen, meer synergievoordelen én met de toegenomen schaalgrootte uiteindelijk ook meer efficiëntie. Het voordeel voor jou als klant is dat we hiermee in staat zijn een breder en nóg interessanter assortiment aan te bieden tegen concurrerende prijzen.